Saturday, February 19, 2011

Tempat2 Yg Aku Mahu Pergi......!!!!

mcm best je tjuk hri ni......kan???? sbnarnya aku dh lma nk prgi tmpt yg aku mhu prgi, snng kta tmpat yg kita impikan........aku nk prgi Seoul, South Korean....dgn family aku, aku nk mnikmti keindhan dan bljar bdya msyarakat disna, aku prnh prgi skli je, itu pun dlm mimpi aku.....jnji dh prgi dh, korang smua nk thu x???? aku dpt bljar msyarakat disna dan aku dpt jmpa dgn artis2 korean yg trknal......big bang, beast dan byk lgi la, yg pling xkan aku lpa ialah aku dpt jmpa gadis yg aku impikan, dia mmliki cri2 yg aku mahu......dia mrpakan seorg artis, slah seorg ahli anggta kmplan T-ara, umur dia sma dgn umr aku.........dia cmel,cantik, baik, sopan-sntun......kira pling hot la.......aku dpt brgmbr dgn dia, buat date dgn dia......dan ada stu ktika tu aku mlamar dia jd tman wnita aku........aku mnnggu jwpannya ttba aku trjga dri mimpi, dan aku tgk disblah aku, ada tlfn aku,ada gmbr dia, dan aku pun kta kt gmbr i love u dan aku hrap mimpi aku jd knyataan........smpai disni sja.......

No comments:

Post a Comment